Underbart!

Oj va länge sen jag skrev, vad hände liksom?! Jo det som har hänt är att JAG HAR DET BRA MITT LIV RULLAR PÅ! Och det är fan sant! Mina dagar består av jobb, fotboll och Söt. Har äntligen skrivit på för IFK Täby och det är dags att börja satsa på fotbollen igen. Div 2 ska bli roligt men först väntar en sjukt rolig säsong inomhus. Jobbet går bra och jag får massa beröm av chefen och kollegorna. Söt är underbar och det allra bästa. Allt känns så himla bra och saker jag bara drömt om har hänt, och det känns så overkligt underbart! Är typ rädd att något dåligt ska hända mig för det är typ för bra för att vara sant. Söt har vänt upp och ner på min värld och jag lättar, jag flyger, jag svävar fram..Låt det aldrig ta slut....  Kan bara säga, vill ha dig i mörkret hos mig.. Tiden den stannar när vi rör vid varann och jag kan sjunga det om och om igen. Allt är inte till för att dela med sig av men som sagt.. Låt det aldrig ta slut. Shit, vet inte va ja ska skriva. Massa glädje, massa lycka, massa hjärtan, massa känslor och massa tankar. Bra tankar, härliga tankar. Åh underbara känsla, underbara liv, underbara DU ♥...


Magen kittlar och munnen ler
Har hittat ljuset, det är dig jag ser
Pulsen ökar och hjärtat slår
Du är skälet till hur bra jag mår
Ritar hjärtan och skriver ditt namn
Älskar att ha dig i min famn
Dina fina ögon och ditt ljuva skratt
Jag måste funnit livets skatt


Tiden den stannar när vi rör vid varann...♥


Kommentarer
Postat av: Melki

Härligt att höra att du mår så bra!!

J-kligt trist med IFK Täby bara..

Puss!

2010-12-10 @ 10:22:17
URL: http://ullismelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0