Bulle i Ugnen!

Idag har jag inte gjort något speciellt.. Trodde ni ja! Jag gick upp runt 11 och satt vid msn och prata med Söt en stund. Sen gick jag upp och åt frukost och drog till centrum med Bettan. Kollade runt lite, åkte och kollade på Erik när han spela hockey och sen tillbaka till centrum. Där träffade jag Sofia och vi körde ett spontant biobesök. Sjukt rolig film Due Date hette den och började 15.20 så vi satt där med människor utan liv :P haha!  Efter filmen åkte vi och handlade till vårat bak vi precis blev färdiga med som Sofia ska bjuda sin date på imorn. Just nu är det Robinson på tv, lagom kul men jag ska ändå ta bussen hem snart. Ska till Persson och hämta mobilladdaren så ja inte blir utan telefon ikväll. Ska träffa Söt och kolla Harry Potter! Har sparat massa choklad till henne för jag är så himla snäll :D  Känner att jag skulle vilja borsta mina tänder just nu.. Rökningen är nedtrappad regält vilket är bra för de suger att röka. Nu tar jag bara när jag är sugen men annars är det snus som gäller. Ogillar att lukta rök speciellt om ja ska träffa Söt för det luktar inte najs... Usch å fy va illa det luktar :(  Nä nu måste jag springa till bussen see you soon!




Söt, H-P och choklad kan göra en kväll SWEET!!!...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0