Hej då borde tas ur ordlistan!

En efterlängtad stund av mys fick vi äntligen in i schemat. Åh vad jag har saknat att ligga nära och hålla om. Bara längtade efter att få krypa tätt intill och känna doften av henne och lycka. Hur nära kan man komma egentligen? Vet inte men över-under-upp-ner-höger-vänster-runt omkring, helt enkelt inflätade i varandra och jag gillar det som attan! Kolla lite film, prata, gosa och bara njuta av sällskapet.
HEJ MITT NAMN ÄR KIM A.K.A RÄKAN OCH JAG ÄR I HIMMELRIKET!
Tiden går dock allt för fort och att släppa taget är inte kul. Alltid lika jobbigt och tråkigt att behöva säga hej då när man egentligen bara vill säga hej- god morgon -god natt, och alla söta saker. Hej då är jätte tråkigt och borde vara förbjudet! Jag gillar verkligen Söt, hon får mig att må så bra, hon är rolig, så himla fin och hur mysig som helst. Haha ja skrattar och ler för mig själv när jag tänker på vissa grejer hon gör och det är såna småsaker som gör allt så himla mycket bättre. Åhh jag gillar DIG!!! Jag har lagt en ribba väldigt högt, och jag tänker hålla den ribban kvar där som lägsta punkt och bara fortsätta trycka uppåt. Jag vill verkligen, och då menar jag att JAG VERKLIGEN VILL allt det som finns i mitt huvud och hjärta. Det kommer komma när du minst anar det Söt. Och när den stunden är, kommer alla ord vara direkt ur mitt hjärta. Ingen fusklapp, inget intränat, INGET PÅHITT..

♥ RAKT UR HJÄRTAT ♥

Måste sova nu, är jätte trött och har världens huvudvärk.. Usch orkar inte jobba imorgon. Vill krypa ner hos Söt och ligga å mysa hela dagen! Gonatt, va försiktig på jobbet jag tänker på dig hela tiden! <3


You make me feel, and you make me feel...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0