Invalid Guitar Hero ?!

Ont i ryggen, ont i nacken, ont i benen och ont i handen... Hmmm mår jag bra eller?! Söt får ta på sig mitt onda i rygg och nacke efter helgens brottningsmatch som jag visserligen vann. Juste JAG VANN! :D En massage är hon även skyldg mig så jag LÄNGTAR hehe! Att jag har ont i benen beror på en lång dag på jobbet nästan helt utan kassa så det har blivit mycket springa runt på ett hårt golv i dåliga skor MED en ond rygg.. Jag är konstig, har liksom på något sätt lyckats skära mig mitt i handen med jobbkniven utan att märka det förrän långt efter?! Det såg ut som ett C men nu har jag typ skrapat bort skinnet så det gör bara ont. Det är överflöd av smärta i så små sår!

Har suttit och spelat gitarr sen jag kom hem från jobbet vilket är nu 4tim. Har spelat lite olika och lärt mig de nya låtarna som jag lovat Sofia så nu kan jag äntligen sova. Ska spela låten om Söt först så jag kan somna med ett leende på läpparna. Ska väcka henne imorn vid 12 för då ska vi spela fotboll :D  Sjukt kul! Eller som hon skulle sagt, Roooooligt!

God natt!


You're the voice I hear inside my head the reason that I'm singing...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0