Kul helg :D

Har inte skrivit på ett tag, har varit mycket myskvällar men jag GILLART som attan! Igår va det pokerkväll här hos Sofia med en massa vänner. Orkar inte skriva om det förutom att JAG VANN! HELL YEAH! :D

Idag har jag jobbat hela dagen och imorn ska jag göra desamma men nu, ikväll, denna natt ska jag ha fett kul med Sofia :D  Ska hämta Söt snart också. Sov breve henne inatt och det är så mysigt! Hon luktar så gott, vet inte vad men det är verkligen underbart! Vill bara gosa in mig hos henne och aldrig släppa taget. MYSIGT!

I LIKE I LIKE I LIKE I LIKE I LIKE I LIKE I LIKE I LIKE I LIKE I LIKE!


Får skriva mer senare eller imorn, Fridens liljor!







Mysiiiiigt!!!...♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0