Late update..

Har inte haft tillgång till internet på ett par dagar men nu kan ja skriva igen :)  Igår sov jag hemma vilket var en pina för det är ofta massa bråk så fort man kommer hem.. Jag är inte guds bästa barn direkt men jag missköter mig inte heller utan snarare en ängel med sin gloria på sné. Måndag bestod av jobb och sen mysig spel/filmkväll med Söt, Sofia och Mimmi. Tisdag var det uppgång redan runt 7halv 8 för Söt skulle iväg så jag åkte och träffa mamma och vi handlade penslar och all färg jag skulle ha till tavlan Söt ska få. Skämdes när jag fick se hennes fina som hon gjort till mig, den jag gjort ser ut att vara tagen från barnens lekhörna någon stans :(  Idag har jag städat hela hemmet och sedan tog jag mina saker och drog. Middag i centrum med Persson sen innebandymatch, nu sitter jag i soffan och kollar film. Ensam, som vanligt :P



Har känt mig instängd ett par dagar, instängd i mitt huvud med alla tankar. Inte på nåt såligt sätt men ibland skulle jag bara vilja stänga av allt för när tankarna går igång känns de som en jävla mixer som mosar hela skallen.. Hmmm de lät ganska illa men det är inte alltid så. Förstår bara inte varför folk som inte har nåt vettigt att säga ens öppnar munnen, sluta kommentera med era negativa ord till allt ni inte har med att göra! Tur att jag har ett ljussken som tar över när det blir jobbigt. En stjärna som lyser starkare än allt, någon som får mig att orka som en klippa i stormen. Det är Söt som är allt det vilket ni kanske inte förstår så mycket av men så känns det i alla fall för mig. Helt enkelt den bästa! Vet inte hur jag ska förklara det för er det bara är så och det är jag jätte glad för! Vet inte riktigt vad jag ska skriva, är ganska bra på att hålla saker inne. Min mössa och jag är bästa vänner så att säga, den gömmer jag mig bakom ibland.

Nu är det bonde söker lika osnygg fru!
Sov gott söt! :)



En klar stjärna, bra bättre bäst!...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där Söt måste bli VÄLDIGT glad för allt det fina du skriver om henne. Hatten av!

Söta drömmar räkan :)

2010-11-04 @ 01:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0