MYSHELG!

Livet kan va bra underbart ibland. De fyra senaste dagarna har varit underbara och framförallt de tre nätterna som jag fått spendera breve Söt. Har aldrig haft tålamodet till att ligga och mysklia någon men med henne känns det bara underbart och jag gör det mer än gärna. Igår var det ju partaj på schemat och vi hade jätte kul hos först Sofia och sedan Malin. Efter ett missnöjt besök på Vallentunas krogar drog jag, Söt och Mimmi till tegel och fortsatte kvällen. Mimmi drog till bror och sov där medan vi börja knata åt andra hållet. Väl hemma hos Söt bytte vi om till skönare kläder, åt macka och pratade lite. Kröp ner i sängen fortsatte prata och det var så mysigt! Skulle kunna ligga och titta på henne i evigheter. Det är underbart att ha någon att krama på, bara ligga och småsnacka och ha det supermysigt. Känner mig så trygg i hennes närhet och allt annat bara försvinner. Kommer bli en jobbig och tom natt här hemma ensam i sängen men jag får drömma mig tillbaka några timmar och ska försöka göra det bästa för att slippa känna mig totalt alone. Ligger och lyssnar på musik nu och ska strax sätta på en film och mysa in mig i tankarna. Jag har med andra ord haft en underbar helg med 100% mysfaktor så tack Söt och alla andra som gör mina dagar så bra! Hjärta till er!






Jag vet att du sover Känner värmen från din hud...  
Bara lukten gör mig svag men jag vågar inte väcka dig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0