...njuter av livets fina stunder!

Helluuuu, nattugglan är som vanligt vaken för sent och kan inte sova. Har legat i sängen och myst med filmer hela kvällen. Först blev det "The last song" och nu är det "Mamma Mia". Lite tråkigt att kolla på film själv men va ska man göra när ingen är hemma eller har tid?! Så kan de gå!

Idag kom Söt förbi på jobbet och tog en snabbfika med Sofia. Tyvärr och som min vanliga otur så hade jag redan börjat så jag fick bara se henne i ca 2min. Åhh va jag saknar att ligga tätt intill och bara vara. Kolla film, snacka, klia och ha det mysigt. Det är underbart att somna bredvid Söt och lika underbart att vakna vid hennes sida. Det bästa som finns är att ligga och kolla på henne, tiden liksom stannar och allt är tyst. Man bara ligger där som i någon slags härlig bubbla där inget kan gå igenom och man bara njuter av livets fina stunder! Jag har så många minnesbilder av henne i huvudet så när jag är ensam blundar jag och tar fram dom. Hennes skratt sist när jag kittlade henne.. När hon hade uniformen.. När morgonsolen smet in genom persiennen och la sig som ett ljussken över henne...
JAG SMÄLTER!
Jag tror nog inte att det ens går 5minuter utan att jag har henne i tanken. Den töntiga lilla "poeten" som jag är fylld med känslor kan hitta kopplingar i allt jag ser och hör. När något eller någon har berört på djupet så finns de överallt. Det var sjukt länge sen som jag hade denna energin och glädjen i mig. Det känns som att allt har fått en ny och mer betydelsefull mening. I natt eller ja i morse drömde jag att Söt tog tag i min arm och det kändes så verkligt att jag öppnade ögonen för att se om hon va här. Nej Kim du drömmer, sa jag till mig själv och försökte somna in till samma situation igen. Varför öppnade jag ögonen för? Dumma mig! Dumma Räkan!

Söt jobbar natt vilket gör mig orolig :( Jag vet att hon är bra på det hon gör och så men det finns så många idioter där ute. Hon slutar 07.00 om det inte blir övertid sen får hon sova. Jag skulle åkt dit och sovit med henne när hon slutade men fick ändrad jobbtid imorn så jag hinner inte. Men hon behöver ju ändå sova eftersom att hon får besök från helsingborg av hennes egna Persson. Jag jobbar 12-19.30 och ska sedan till min Persson där vi tänkt crasha och bjuda in oss själva/erbjuda vårt roliga sällskap till mamma Bettans tjejmiddag. Hehe There's no party like the oldies party...

Nu ska jag kolla klart på filmen och sedan sova. Hoppas på ett samtal imorn runt 07 för en grymt bra start på dagen :D  Natti natt!


A little smalltalk a smile and baby I was stuck...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0