Polisen vs Räkan.... 1-0....

Idag har varit en lång och jobbig dag men så går det när man inte kan sova om nätterna. Sov kanske två timmar och har mått piss.. Jag överlevde i alla fall jobbet och åkte direkt till Persson där vi gjorde oss i ordning och åkte vidare till Söt. Hon hade två poliskompisar från götet och helsingborg där som vi utmanade i spel. Vi torska , BIG TIME! Jag tar på mig det för jag är sämst när det kommer till spel. Poliserna leder alltså med 1-0 men det tar vi ikapp i en fotbollsmatch! Kvällen har varit rolig, leendet sitter fast och jag mår underbart. Blyg som jag är sa jag inte så mycket men det gick nog ganska okej ändå. Jag är verkligen inte perfekt men jag är inte så dum heller så jag hoppas det gick bra, de sägs i alla fall att vi fick godkänt hehe. Ville bara krama på Söt och röra vid henne så fort hon va i närheten. Hon satte sig bredvid mig när hon skulle byta låt och jag käde hur mina fingrar började rycka av längtan att få röra. Ville inte gå, ville inte säga hej då. Ville stanna, krypa ner under samma täcke, lägga armen omkring och höra hennes andetag. Ligga där och känna tryggheten och värmen, så underbart mysigt! Längtar längtar LÄNGTAR!

Nu ska jag sova och drömma om dig tills att jag vaknar till en ny underbar dag fylld av lycka!



Finns ingen bild som kan passa bättre än denna just nu!



'Cause everythime we touch...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0