Confession..

Har precis pratat med söt och haft en confession i minivariant.. Vet att det inte passar sig så bra för henne men jag har inte brottom nånstans. Jag tycker inte att det är jobbigt i hennes närvaro utan snarare tvärtom för även om jag blir nervös och inte vet vart ja ska ta vägen så har jag världens underbaraste känsla i kroppen som kallas fjärilar.. Just precis, fjärilar! Det är det bästa som finns och det vet vi alla och när man känner att dom finns där så mår man hur bra som helst och det finns inget som kan sättas högre än de känslorna.


Söt, du ska veta att jag är en ärlig person. Du kan lita på mig och jag skulle aldrig svika dig. Ärlighet är något man förtjänar och detta är bara mina ord och hur kan man lita på någon annans ord?! Jag vet i alla fall att jag står för vad jag säger sen får andra säga vad de vill. Öppna kort, öppna ögon en öppen ren ärlighet vill jag ge dig. Du säger att jag inte ska vara blyg och att jag kan säga va ja känner till dig men eftersom att jag vet att det inte passar sig just nu så vill ja inte slänga fram allt med risk för att istället skrämmas. Ibland är livet snurrigt, vi är inte alltid så klartänkta. Man brukar säga att livet är en dans på rosor MEN vi får inte glömma att det kan göra ont att trampa på taggarna. Jag har fullständig respekt för att det är som det är ja har själv varit där och det är inte lätt. Jag vet som sagt inte va ja ska säga när du frågar för ja vill inte få dig ännu mer förvirrad. Blir det för jobbigt för dig så säg ifrån, snälla jag vill att du säger ifrån då. Vill inte på nåt sätt få dig att må dåligt vill bara göra dig glad. Oavsett om vi pratar eller inte så trivs jag hur bra som helst i ditt sällskap, det skulle va tråkigt om vi var tvungna att ändra på det. Som jag sa förut så kommer jag alltid ställa upp oavsett vad det gäller, är bara ett samtal ifrån och ja kan trycka bort allt för stunden och lägga allt fokus på dig och dina känslor. Vill inte stressa, vill inte löpa för att det ska gå fortare för det gör det inte. Det tar den tid det tar, kanske aldrig att de blir nåt men vad vet jag, vad vet du, inget i livet är förbestämt utan alla svar finns nånstans och det är vägen vi vandrar som gör dom svaren mer självklara för var steg som tas. Låten ja skrev är inget jag gör och inget jag kan. Det flög bara upp massa ord och ackord som jag skrev ner, hur jag känner och va som hänt. Känslor är inget man rår för och inget som borde stängas inne, ibland kan det behövas och jag vill inte men gör det för din skull. Du har förändrat mig, fått mig att må så bra och att jag ens fått möjlighet till att lära känna dig är guld värt! Snälla lova mig bara en sak oavsett vad som händer, om du vill fortsätta höras eller inte, bli inte rädd jag är inte dum, va ärlig, och snälla du LOVA att säga ifrån när du känner att det behövs! Vill bara se dig glad... <3
Gonatt<3


Ain't about how fast you get there, aint about what's waiting on the other side.. I'ts the climb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0