Emo JA ---> Freak NEJ

Jag är ett litet EMO fylld med massa känslor, dock inte en sån som skär sig utan jag är bara väldigt EMOTIONELL och älskar känslan av något som sprätter i hela kroppen och får en att göra lite knasiga saker. Det är underbart mysigt och man blir lite smått galen. När man inte ens hinner vakna på morgonen och redan känner i magen att det kommer bli en härlig dag för man vet att tankarna och hjärtat sitter på en brygga och fiskar tillsammans. Hahah näää okej de lät ju lite udda men själva gerjen är den att de börjat sammarbeta och går inte skilda vägar längre. Visst man ska leva i verkligheten och inte på några rosa moln men man kan kombinera det på ett grymt sätt. Jag har inte brottom fram me något och vill därför inte trycka på och säga massa för jag vill inte framtså som ett jävla freak som hoppar fram ur en buske och skrämmer livet ur än. Jag är faktistk inte så konstig, utan helt ärligt en ganska mysig person. Vill vara lite tuff på utsidan men är ganska mesig när skalet tas av vilket inte är ofta men öven de händer ;)

Min kompisar sitter bara och garvar åt mig för att de tycker ja ser ut som en tönt när ja sitter och ler dygnet runt och erbjuder mig att städa och plocka disk men hur kan ja hjälpa det liksom? Ja säger bara COULDN'T CARE LESS!



Girl you're amazing just the way you are...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0