God natt!

Vill skriva massa massa massa men sparar nog de till en annan dag. Är ganska trött borde sova, rättare sagt SKA sova eftersom jag jobbar imorn 10-19. Undra va man ska käka till lunch?! Har ju faktiskt börjat äta nu igen sakta men säkert och säkert också gått upp ca 10kg... Hmmm inte riktigt ok.. Jag ska ju dock bli ett gymfreak så kanske ingen big deal. Undra vad kommande vecka har att erbjuda för skoj, e typ ledig tisdag-fredag tror och hoppas jag. Skulle i alla fall vara superskönt! Vet ju att jag kommer få jobba mig till döds om ca 1-2veckor :/  Bra med pengar blir det men jag kommer nog gå under totalt..

Gonatt söt sov gott och sweet dreams!            
Gonatt resten av världen också..


Tack alla som varit delaktiga i en bra helg...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0