Jag har det bra mitt liv rullar på!

Denna helg har varit helt underbar och sjukt rolig. I fredags började vi tidigt och skålade redan vid 15.00 och fortsatte fram till matchstart mellan Caperio-Sirius... Hmm nog om den matchen... Efter åkte vi tillbaka till Sofia och fortsatte skålandet med vin i mängder. Efter en helhet på ca 6 öl, 2bacardi, 3flaskor vin och en jävla massa skitsnack så hade klockan hunnit bli 04.00... Sofia som jobbat hela dagen var nu trött och somna medan ja låg i soffan vaken fram till kl.6. Upp och hoppa klockan är 9! Skriker Sofia och det var dags att gå till bussen. Vi åkte till vallentuna där hon skulle jobba i kafét en stund och sedan hem igen. Fick finbesök av söt och satte på en rulle. Tillbaka till vallentuna vid halv 4 för att kolla match, Tuna tog hem segern med stor glädje då de sprutade in mål.

Jag, Sofia och söt bestämde oss för att ha en sjukt rolig lördagskväll och det var precis vad vi fick. Jag och söt träffades redan runt 21 nånting och fick börja festen själva. Lagom nervös satt jag där i soffan medan vi pratade om allt mellan himmel och jord, det fanns ingenstans jag hellre velat vara än just där just då. Sofia trillade in lite lätt påverkad eller ja, ganska påverkad och strax därefter även Emma och Jacob. Vi hade det jätte kul och de blev mkt av den alkoholhaltiga drycken blandat med massa prat. När alla gått vid 4a tiden satte söt på en film och vi la oss i sängen. Vi snackade återigen om allt möjligt tills att hon somna strax innan 7. Inte kunde ja sova med alla tankarna i huvet så ja låg vaken ett bra tag till. Vaknade redan vid 11 och fick kaffe på sängen, GOTT som attan! Låg och kollade på tv fram tills att vi skulle gå vid 2.

Nu är jag hos Persson och vi ska ha en mysig filmkväll me ännu mer snack :D 


Varför sova när man har chansen till att ligga vaken och titta på en av guds änglar?!...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0