Jag tackar gud för helger och vänner!

Igår satt jag, Persson och Robin uppe hela natten och kollade Johan Falk med vin och öl... Jaaaa usch va de kan slå slint när man plötsligt ställer sig upp. Ja erkänner att jag hade kanske tagit ett eller två glas för mycket. Väldigt mysigt var det dock. Tänkte sova på soffan när dom ropar från rummet att jag får sova där för de ändå inte tänkt göra nåt. Jag springer in eftersom ja kände mig så ensam och vi snackar i typ två minuter sen började det.. Smack smack slask slask stön hit å dit och ja fick istället låtsas sova.. När dom va klara reste ja mig upp och sa att Persson var skyldig mig en cigg.. Då känner man sig ju inte mer ensam, eller har jag fel!? Orolig som satan var jag under hela natten eftersom att söt är i farornas stad. USCH va sjuka människor som finns! Tur att söt är tusen gånger tuffare än Huss :P  Har köpt en ny skjorta och underkläder och MASSA alkohol idag, shit vi kommer fan ha kvar i flera veckor.. Hur tänkte vi?! Persson ville betala och jag sa inte nej, men jag bjuder på mat :)


Ikväll blir det lite mys med endast brudarna hoppas jag. Nu kom Mimmi hit också och snart ska vi käka middag och göra oss i ordning till världens bästa playlist! haha JAG ÄLSKART! Söt berätta igår att hon hittat motivet till min tavla och nu har hon köpt penslar. Det ska bli sjukt spännande att se hur den blir efterom att den hon kommer få av mig antagligen kommer bli sådär med tanke på hur jag ritar.. Hmmm jag är inte så bra på det.. Nä men jag ska lägga ner hela min själ i den så ja hoppas hon blir glad :D  Ikväll ska jag va skitsnygg haha mission impossible men man kan ju alltid försöka :P Det finns allt för många äckliga bilder på mig men nu är det slut på det! Lär skriva lite senare nu ska jag va social igen. Puss å hej!





Tur att du är så tuff ;) ...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0