Slappsöndag!

Igår va det råröj, eller alla lyckades men inte jag.. Kul som attan hade vi och tävlade om vem som hade högst promillehalt?! Inte så moget men jag torska ju ändå vilket i och för sig visar att jag är duktig :)  Min orolighet för söt som är i Malmö har ju inte direkt försvunnit med tanke på allt skit som händer där.. Hahah lite pinsamt att berätta detta men jag vågade först inte svara inatt när söt ringde för vi har aldrig pratat i telefon men jag ville så gärna höra hennes röst så klart att jag svara! Vi pratade ganska länge medan de va påväg hem från någon krog. Det var skönt att höra att hon kom hem säkert och veta att de låste dörren efter sig. Satt ute på trappen och pratade och kunde inte ens känna kylan för jag va så glad! Alla hade somnat när ja kom in, fick lite sällskap av Mimmi men hon var ju halft väck hon me..


Idag har jag, Therese och Robin legat i soffan hela dagen och kollat på filmer. Va iväg en liten stund och handlade lunch och hyrde nya filmer. Har kollat på alla tre filmer ur Milleniumserien och nu så ska vi kolla Beck! Spelar in lite roliga och sjuka grejer hahah har man tråkigt får man se till att göra nåt åt det ;)




Längtar tills imorn!!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0