Träningsvärk!

Igår var jag på gymmet med söt som totalt körde slut på mig! Jag stod bara å glodde när hon orkade hur mycket som helst medan jag knappt klarade stången :O  hahah KLENAST! Va hela dagen med söt och hade trevligt :)  På kvällen var jag och kollade innebandy och sedan drog jag till Persson. Vi kollade på film och jag mös ner mig i soffan under en filt med tankarna någon helt annan stans....

I morse hade ja svårt att ta mig upp ur sängen vilket inte är så konstigt med tanke på gårdagens pass.. Har varit och shoppat lite smått men orkade knappt bära kassarna. Har träningsvärk i armar och bröst och känner mig ganska orörlig. Men det var det värt till 100% och nästa gång ska ja vara starkare! Kan man få träningsverk i munnen och käkarna för att man ler och sjunger hela dagarna? Kanske är det bara jag som är ovan att vara så glad vad vet jag men det känns i alla fall bra! :D   Ska snart åka iväg på 18års middag med familjen och ja önskar att jag inte var så himla trött.. Skulle inte banga på att ligga i sängen å kolla film.



Sek crew är bästa ever and so are you...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0