.::Upside down --- Inside out::. .::Lost and found -- Turned around::.

Klockan är 05.49 och alldeles för mycket för att vara vaken men kan inte sova. Har varit inne på bloggen i flera timmar och skrivit massa men aldrig tryckt på publicera. Hade ett litet depp så de va antagligen därför. Ville skriva ut de men ändå inte, fattar inte. Förstår inte varför ja inte är trött, lider liksom av grov sömn- och matbrist så ja borde vara helt färdig men kommer väl kollapsa snart när ja minst anar det å vakna upp på en helt annan plats. Okej nej så långt ska de nog inte behöva gå! Åt faktiskt fruktsallad till lunch och 2mackor efter jobbet vilket är de mesta på en vecka.

Nu mår ja lite bättre, söt räddade min natt.. Tänk vad bra en person kan få en att må, det är underbart! Ulrik - En vanlig dag hade förstås lillfingret med i spelet också men mest söt! TACK! Ska försöka mysa ner mig i min säng nu, ska jobba om 9 tim så lite måste jag sova. Massa kaffe blir de imorn för ja ska ut å gå innan så hinner inte sova längre än några timmar.
Lampan är släckt, snusen uttagen, mobilen på laddning och hjärtat på plats, de enda som e ute å flyger är tankarna. Gonatt God morgon whatever sov gott!


Allting handlar om relativitet, man jämför sig och mäter om så i hemlighet
...


Men om vi slutar mäta oss med de som har det bäst, skulle vi nog märka, vi lever i en fest...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0